Julen närmar sig med myrsteg.

Hej alla!
Jag har inte skrivit för har inte orkat+att vi inte har internät hemma just nu. Men skolan går bra, betygen säts den 14 december. Är jätte nervörs för jag kommer bli besviken, det vet jag.. Huvudsaken är att jag har G i allt, vilket jag har. Skolan tar mest tid av min vardag, plugga till prov ena  dagen, göra läxor en annan. Så det är fullt upp. Längtar tills lovet, för då ska jag sova! Eller den 28 december åker jag och Karolina på nyårsläger till Gullbranna. Ska bli grymt kul! Fira nyår på en gård jag älskar, med personer jag älskar kommer blir toppen, verkligen! Hmm.. Vad ska jag skriva mer? Jag har ingen inspiration längre. Så jag skriver bara när jag känner för det. Jag måste fixa header och design, någon som vill? --> Kommentera!




  om man bara kunnde börja om
Då skulle jag ändra på allt.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det är frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/12/fragestund.html

2010-12-12 @ 15:52:36
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0