Heartbreak.



Jag vet att du sa hejdå och det krossade mitt hjärta.

Jag sa: Jag gör allt för dig bara du ger mig en chans!
Men det räckte inte, för du är för bra för att jag ska få ha kvar dig..

Jag kommer för alltid älska dig min underbara vän.
Vi har kännt varandra i 13 år nu och jag ska inte låta något gå i mellan.
Jag lovar, jag svär. '
Du är så otroligt bra, det är omöjligt att ens beskriva den känslan att jag har förlorat mig vän, min syster, min värld..
Jag ska vänta tills dagen då du behöver mig. 
För jag kan vänta i flera år bara jag får tillbaka dig. 
Jag älskar dig och jag hatar att det blev såhär. 
Förlåt för det jag gjort och ställt till med. 
Hoppas du förstår att jag lever för att få tillbaka min andra halva som jag förlorade. 


Din Linnéa. 

Kommentarer
Postat av: Sofiie:)

finns älsklingen min !<3

2010-12-05 @ 16:58:21
URL: http://sofiiesoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0