Hiss och diss



Höst väder:
Regn och blåst är det värsta som finns. Komma hem med blöta skor och blöta kläder. Usch! Föredrar nog sommar och sol i stället.

Människor som kränker folk: Vad ska man säga? Att bli kränkt sänker ju självförtroendet och självkänslan som in i bomben! Jag fattar inte att man kan må bra av att kränka folk. Men det är la så att personen mår dåligt och måste säga taskiga saker för att må bra själv. Men en FET diss till männsikor som trycker ner andra!

Läxor/Prov: Press och stress hatar jag! Att ha flera läxor och prov efter lovet gör ju så att man inte kan koppla av! Jag tycker att lärare inte ska ge läxor till efter lov.



Lov: Jag älskar att ha lov, för efter en slitsam höst förtjänar vi allt lov, men det är synd att det inte varar länge.. Men det är ju otroligt skönt med lov!

Vänner:
Jag älskar verkligen mina vänner: Sofiie, Sprallice-Brallice, Felicia, Adina, Agnes, Filippa min kära familj osvosv! Dom får mej att vilja leva. Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Jag älskar dig också! Du är en så himla fin vän, en man kan luta sig mot när man är trött, krama när man behöver det som mest, skratta med och lita på. ♥

2010-11-04 @ 21:11:50
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: A

Hej, vad gör du?

2010-11-05 @ 18:07:47
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/
Postat av: Sofiie:)

Lite halvt efter då men.

Jag älskar dig så enormt mycket, lämna mig aldrig för utan dig hade jag inte varit den jag är idag, du är så underbar.

Jag älskar dig bästavän<3

2010-12-05 @ 17:01:07
URL: http://sofiiesoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0