"man får starkare ben i uppförsbacke."

God eftermiddag alla fina skapelser som läser min blogg!
Helgen går för snabbt, redan om två dagar börjar allvaret, jag har ett STORT so prov på onsdag, ett kemi prov på tisdagen, ett engelska prov som jag inte har gjort att göra sen en redovisning om en film man tycker om. Kemin, Engelskan och Svenska känns bra men So:N? Nej, har inte böckerna hemma.. Men det ordnar sig hoppas jag. Jag hoppas att alla har haft en underbar lov vecka. Jag har haft det skönt, tatt det lugnt, varit på konfa läger (sov 2-3 timmar, brevid filip haha!) Sen har jag pluggat, slappat, osvosv! Idag komm min sötnos (min lillasyster) hem från Österrike, dräför tycker jag ni ska checka hennes blogg ---> Carolinans.devote.se

Två bilder på sötnos!



Kramar!


Kommentarer
Postat av: LANAH

Sv: tusen tack sötnos :)

2010-11-07 @ 12:22:57
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Karro

Älskling <33333333

2010-11-16 @ 17:37:48
URL: http://Carolinans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0