Saker ni (kanske) inte visste om mig.

* Jag är rädd för mörker.
* Jag skrattar åt mina egna skämt som oftast inte är roliga.
* Jag har hellre få vänner som är äkta än många som är falska.
* Jag är bra i skolan, har bra omdömmen.
* Jag drömmer om att bli psykolog, jounalist och författare.
* Jag läser varje dag innan jag lägger mig.
* Jag har två halv sysckon som jag bara har träffat två gånger i hela mitt liv.
* Jag ÄLSKAR att skriva.
* Jag följer oftast mitt hjärta och gör det jag känner för och skiter i vad andra tycker t.ex med kläder, hårfärg, osv..
* Jag vill pierca min navel.
* Jag hatar skolan (inte lektionerna men resten)
* Jag älskar att springa och känna frihet.


Kommentarer
Postat av: A

SV: Så söt du är! Du har oxå en jätte fin blogg!

Jag gör typ inget :)



Kram

2010-11-06 @ 13:14:42
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0